دبیرکل و عضو هیات رئیسه اتاق تعاون مطرح کرد؛

عدم حمایت از سرمایه‌گذاری مهمترین مشکل اقتصاد

دبیر کل اتاق تعاون ایران در گفتگوی ویژه خبری مهمترین مشکل اقتصادی را عدم حمایت از سرمایه گذاری عنوان و تصریح کرد: همچنان که وضع مقررات بد می تواند مخل باشد، اجرا نکردن قانون نیز می تواند مشکل آفرین باشد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اتاق تعاون ایران، ماشاالله عظیمی دبیر کل و عضو هیات رئیسه اتاق تعاون ایران در برنامه تیتر امشب،  یکی از عوامل رشد ناکافی بخش تعاون را اجرا نشدن کامل قوانین عنوان کرد و افزود: حتی برخی از دستگاه های دولتی نیز در برابر اجرای مصوبات دولت مقاومت می کنند. دبیرکل اتاق تعاون تصریح کرد: سهم دولت…

شنبه, 10 شهریور, 1397 :: 13:19

کد خبر : 17005

دبیر کل اتاق تعاون ایران در گفتگوی ویژه خبری مهمترین مشکل اقتصادی را عدم حمایت از سرمایه گذاری عنوان و تصریح کرد: همچنان که وضع مقررات بد می تواند مخل باشد، اجرا نکردن قانون نیز می تواند مشکل آفرین باشد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اتاق تعاون ایران، ماشاالله عظیمی دبیر کل و عضو هیات رئیسه اتاق تعاون ایران در برنامه تیتر امشب،  یکی از عوامل رشد ناکافی بخش تعاون را اجرا نشدن کامل قوانین عنوان کرد و افزود: حتی برخی از دستگاه های دولتی نیز در برابر اجرای مصوبات دولت مقاومت می کنند.
دبیرکل اتاق تعاون تصریح کرد: سهم دولت در نهادهای اقتصادی بسیار بیشتر از بخش خصوصی است و حدود ۲۰ تا ۲۵ درصد آن در اختیار تعاونی ها و بخش خصوصی است و همین موضوع یکی از عوامل رشد ناکافی است.

نظرات

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

::: تمام حقوق این سایت متعلق به اتاق تعاون ایران می باشد :::.