به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اتاق تعاون ایران، ربیعی رییس اتاق تعاون مازندران در دیدار نوروزی خود با برخی از مدیران اتحادیه ها و شرکتهای تعاون استان به اهمیت نقش تعاون در تحقق شعار سال اشاره و بیان داشت: بیشک تعاون بهترین پیوند نزدیک بازار میان تولیدکننده و مصرف کننده داخلی است و میتوانند در راستای تحقق شعار سال نقش پررنگی ایفاء کند. اتاق تعاون مازندران
ایشان حرکت فرهنگی را لازمه حرکت در مسیر اقتصاد مقاومتی خواند وعدم تبلیغات مناسب در خصوص معرفی کالاهای تعاونی را یک ایراد در بازاریابی و فروش تعاونی ها دانست و افزود: بسیاری از تولیدات تعاونی ها در همین استان آنطور که باید مورد حمایت قرار نگرفتند و نتوانستند با بضاعت خود نسبت به شناسائی و تبلیغ کالای خود که قطعا مشابه خارجی آن نیز در بازار یافت میشود دست پیدا کنند . اتاق تعاون مازندران
به گفته وی، نام گذاری سال ۹۷ به نام حمایت از کالای ایرانی از سوی مقام معظم رهبری این فرصت را بوجود آورده که با نگاه ویژه به تولیدات داخلی، باعث رونق بخشیدن واحدهای تولیدی باشیم . واحدهایی که طی سالهای گذشته با تمام مشکلات اقتصادی با معضل واردات کالای مشابه نیز روبرو بوده اند. اتاق تعاون مازندران
وی در ادامه افزود : برای فرهنگ سازی در راستای بهره مندی از کالا و تولیدات داخلی نباید از نقش پر قدرت تبلیغات و اطلاع رسانی غافل شد ، باید به هر طریق ممکن و استفاده از تمام ابزارهای رسانه ای در شناسائی تولیدات داخلی استفاده کرد .
ربیعی به عزم جدی اتاق تعاون مازندران در شناسائی تعاونی های تولیدی استان و معرفی آن از طریق ابزارهای رسانه ای اشاره کرد و افزود: مقرر شده روزانه چند تعاونی تولیدی استان که محصولات و تولیدات با کیفیت در تمام زمینه ها ارائه میدهند از طریق فضای مجازی و سایت ها به مردم معرفی شوند. اتاق تعاون مازندران
https://iccnews.ir/?p=10238