تازه های خبری

فرا خوان نمایشگاه های بین المللی باکو

کشور آذربایجان –باکو

  • بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی ساختمان آذربایجان، زمان (۲۸ لغایت ۳۰ مهر ۱۴۰۰) برابر با ۲۰ لغایت ۲۲ اکتبر ۲۰۲۱ – مکان محل دائمی نمایشگاه های بین المللی باکو

بخش های اصلی نمایشگاه شامل:

فلزات، عایق های سقفی-نما، پنجره ها، درب ها، معماری و طراحی منظره، مصالح و مواد ساختمانی، رنگ، لاک و پوشش رنگ، محصولات روشنایی و برقی، دکوراسیون داخلی، تجهیزات و فناوری ساخت و ساز، تعمیرات

سایت ثبت نام:

https://bakubuild.az/az-exhibitorslist/

  • سیزدهمین نمایشگاه بین المللی تاسیسات سرمایشی و گرمایشی ، زمان (۲۸ لغایت ۳۰ مهر ۱۴۰۰) برابر با ۲۰ لغایت ۲۲ اکتبر ۲۰۲۱ – مکان محل دائمی نمایشگاه های بین المللی باکو

بخش های اصلی نمایشگاه شامل:

سرمایش و گرمایش، تهویه مطبوع، تامین آب، سرویس بهداشتی و استخر

سایت ثبت نام:

https://aquatherm.az

  • اولین نمایشگاه احیای قره باغ در بازسازی و توسعه آذربایجان ، زمان (۲۸ لغایت ۳۰ مهر ۱۴۰۰) برابر با ۲۰ لغایت ۲۲ اکتبر ۲۰۲۱ – مکان محل دائمی نمایشگاه های بین المللی باکو

سایت ثبت نام:

https://rebuildkarabakh.az/

فرا خوان نمایشگاه اختصاصی ایران در کشور سوریه-دمشق

(۲۴ الی ۲۸ آبان ماه ۱۴۰۰)

شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی ج.ا. ایران در جمهوری عربی سوریه در تاریخ ۲۴ الی ۲۸ آبان ماه سال جاری نمایشگاه اختصاصی ج.ا.ا در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی دمشق را برگزار مینماید.

فضای اختصاص یافته برای ایران ۴۰۰۰ متر مربع است.

جهت کسب اطلات بیشتر میتوانید به سایت های ذیل مراجعه کنید:

www.iranfair.com

http://www.iranexhibition.ir/

www.iransyriajcc.com

علاقمندان جهت حضور در این نمایشگاه سریعاً نسبت به پرکردن فرم پیوست اقدام و جهت هماهنگی با ستاد اجرایی نمایشگاه به شماره های ذیل تماس حاصل فرمایید.

تلفن های ستاد اجرایی: ۸۸۶۹۲۶۹۵-۸۸۶۹۲۱۲۱-۸۸۶۹۳۱۶۰

فاکس: ۸۸۶۹۴۰۸۴

وبینار معرفی پتانسیل های اقتصادی اکسپو دوبی

به اطلاع تعاونگران محترم می‌رساند، وبینار “معرفی پتانسیل های اقتصادی اکسپو دوبی” با همکاری اتاق بازرگانی تهران و اتاق‌ مشترک ایران-امارات و با هدف افزایش آگاهی فعالان اقتصادی از نحوه مشارکت و حضور در این رویداد و همچنین، اطلاع رسانی برنامه اعزام هیات‌های تجاری مصادف با نمایشگاه‌های تخصصی در دوبی، در ساعت ۱۰:۳۰ صبح روز چهارشنبه مورخ ۱۷ شهریور ماه ۱۴۰۰ به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

علاقمندان به شرکت در وبینار فوق، می‌توانند تا روز دوشنبه ۱۵ شهریور ماه ۱۴۰۰ فرم ثبت نام را بصورت آنلاین از طریق لینک زیر تکمیل و ارسال نمایند:

http://tccim.ir/dynamicPage.aspx?form_id=100

فراخوان مسابقه فیلم کوتاه با موضوع تعاونی

به اطلاع می‌رساند، کمیته تعاونی‌های آموزشی اتحادیه بین‌المللی تعاون منطقه آسیا و اقیانوسیه (ICEI)، از تمامی دانشجویان و دانش آموزان، مدرسان و اعضای هیئت علمی و کارمندان تمامی تعاونی‌های آموزشی اعم از دانشگاه، مدرسه و موسسه آموزشی تعاونی، فعال در کشورهای منطقه آسیا و اقیانوسیه دعوت می‌کند در “مسابقه فیلم کوتاه با موضوع تعاونی” شرکت نمایند.

شرکت‌کنندگان می‌توانند در قالب گروه‌های ۲ تا ۵ نفره، آثار خود را در چارچوب یکی از موضوعات ذیل، حداکثر تا تاریخ ۱۲ بهمن ۱۳۹۹، به دبیرخانه این رویداد بین المللی ارسال نمایند.

موضوعات:

۱- اهمیت و کاربرد ارزش‌های تعاون (ارزش‌های بین المللی تعاون عبارتند از خودیاری، مسئولیت‌پذیری فردی، دموکراسی، برابری، انصاف و همبستگی)؛

۲- چگونگی پاسخ تعاونی‌ها به بحران کووید-۱۹؛

۳- تأثیر تعاونی و تعاون بر جوانان؛

به آثار برگزیده در این رویداد، جوایزی به شرح ذیل اعطا می‌شود:

– مقام اول: ۵۰۰ دلار

– مقام دوم: ۳۰۰ دلار

– مقام سوم: ۱۵۰ دلار

جهت کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص، می‌توانید با دفتر امور بین الملل اتاق تعاون ایران به شماره ۸۸۸۶۰۴۰۶-۰۲۱ داخلی ۱۵۶ تماس حاصل فرمایید.

برگزاری جلسات آنلاین B2B میان صادرکنندگان محصولات کشاورزی و خریداران بالقوه چینی

به اطلاع تعاونگران محترم می‌رساند بنا به اطلاع‌رسانی اتاق بازرگانی و صنایع ایران و چین و در راستای پروژه ملی صادرات به چین و بر اساس هماهنگی‌های انجام شده فیمابین سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران در گوانگجو و اتاق بازرگانی و صنایع ایران و چین، شرکت برگزارکننده نمایشگاه بین المللی کشاورزی گوانگجو برای برگزاری جلسات آنلاین B2B میان صادرکنندگان کشاورزی و خریداران بالقوه اعلام آمادگی نموده است.

طرف چینی تعهد نموده برای هر صادرکننده حداقل ۳ خریدار بالقوه جهت حضور در جلسه آنلاین، معرفی نماید. هزینه شرکت در این برنامه ۳۰۰۰ یوان بوده و برگزارکننده ۳ درصد از اولین تراکنش را به عنوان کمیسیون از صادرکننده اخذ می‌نماید.

این برنامه پیش‌تر با کشورهای تایلند، لهستان، فیلیپین و ویتنام صورت پذیرفته است.

لذا صادرکنندگان در زمینه‌های زعفران، پسته، خرما، انجیر، کشمش، محصولات آبزیان، نوشیدنی‌ها، شیرینی و شکلات، اسنک و سایر محصولات غذایی و کشاورزی می‌توانند اعلام آمادگی خود را حداکثر تا پایان وقت اداری یکشنبه مورخ ۹ آذرماه ۱۳۹۹ به دبیرخانه اتاق بازرگانی و صنایع ایران و چین به آدرس الکترونیکی info@iccci.ir ارسال نمایند.

همایش همکاری های گمرکی ایران و روسیه ؛ بررسی راهکارهای رفع مشکلات موجود

 دوشنبه ۱۲/۱۲/۹۸      ساعت ۹ الی ۱۷

 

به اطلاع می رساند معاونت امور بین الملل اتاق بازرگانی  صنایع ، معادن و کشاورزی تهران با همکاری موسسه آموزش اتاق تهران ” همایش همکاری های گمرکی ایران و روسیه ؛ بررسی راهکارهای رفع مشکلات موجود” را در روز دوشنبه مورخ ۱۲ اسفندماه ۹۸  از ساعت ۹ الی ۱۷ در ساختمان اصلی اتاق بازرگانی تهران ، طبقه هشتم برگزار می نماید. هزینه شرکت در این همایش ۱.۸۰۰.۰۰۰ ریال می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۸۸۷۲۵۲۶۹  تماس حاصل فرمایید.  

همایش بین المللی زنجیره تامین پایدار کالاهای اساسی و استراتژیک

 سه شنبه ۱۳/۱۲/۹۸     ساعت ۹ الی ۱۴

 

به اطلاع می رساند ” همایش بین المللی زنجیره تامین پایدار کالاهای اساسی و استراتژیک” با حضور مسئولین  وزارت صنعت ، معدن و تجارت ، نظام بانکی ، اتحادیه ها و تشکل های فعال ، صندوق ضمانت صادرات ایران ، شرکت بیمه و شرکت حمل و نقل در روز سه شنبه مورخ ۱۳ اسفندماه ۹۸ از ساعت ۹ الی ۱۴ در محل بزرگراه شهید چمران ، محل دائمی نمایشگاههای بین المللی ، سازمان توسعه تجارت ایران – سالن کنفرانس شماره ۱ برگزار می گردد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۲۲۶۶۴۰۶۳ تماس حاصل فرمایید.  

سمینار آشنایی با پتانسیل های بازار پاکستان

 دوشنبه ۱۹/۱۲/۹۸    ساعت ۱۰ الی ۱۲

 

به اطلاع می رساند سمینار آموزشی ” آشنایی با پتانسیل های بازار پاکستان” با حضور شرکتهای علاقمند بخش خصوصی در روز دوشنبه مورخ ۱۹/۱۲/۹۸ از ساعت ۱۰ الی ۱۲ در محل بزرگراه شهید چمران ، محل دائمی نمایشگاه های بین المللی ، سازمان توسعه تجارت ایران ، سالن کنفرانس ساختمان میلاد برگزار می گردد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۲۲۶۶۴۰۰۸ تماس حاصل فرمایید.  

اعزام هیأت تجاری به روسیه

 

 

پیرو اطلاع رسانی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران به اطلاع میرساندآن اتاق در نظر دارد با همکاری اتاق مشترک بازرگانی ایران و روسیه یک هیأت تجاری متشکل از فعالین اقتصادی را در تاریخ ۱۳ الی ۱۵ اسفند ماه سالجاری (برابر با ۳ الی ۵ مارس ۲۰۲۰) به آن کشور اعزام کند.

علاقمندان به ثبت نام میتوانند به لینک مربوطه به آدرس:https://chambertrust.ir-russia مراجعه کنند.

همچنین علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص مشارکت و ثبت نام در هیأت اعزامی می توانند با سرکار خانم جلیل زاده به شماره تماس ۸۵۷۳۲۳۷۵ (اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران) تماس حاصل فرمایند.

فعالیت کمیته مشترک بازرگانی ایران و نروژ

به اطلاع می‌رساند، اتاق بازرگانی ایران، تشکیل کمیته مشترک بازرگانی ایران و نروژ را در سال ۹۸  در دستور کار خود دارد.

لذا کلیه افرادی که سابقه تجارت با کشور نروژ را دارند می‌توانند جهت ثبت نام و حضور در جلسه‌ای که در تاریخ ۲۰ بهمن ماه در محل آن اتاق برگزار می‌گردد با شماره تلفن ۸۵۷۳۲۳۸۸ اتاق بازرگانی ایران تماس حاصل فرمایند.

اتاق تعاون ایران برگزار می‌کند: نشست تخصصی آشنایی با فرصت‌های تجاری ایران و ارمنستان

به اطلاع می‌رساند، نشست تخصصی آشنایی با فرصت‌های تجاری ایران و ارمنستان با حضور سفیر کشور ارمنستان در ایران و با حضور جمعی از فعالین اقتصادی بخش تعاون و خصوصی، روز دوشنبه مورخ ۲۸ بهمن ماه ۱۳۹۸ ساعت ۱۰ الی ۱۲ در محل اتاق تعاون ایران برگزار می‌گردد.

علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام با شماره ۸۸۳۱۰۵۸۷ تماس حاصل نمایند.

برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی در کشور ارمنستان

بنابراطلاع رسانی اتاق مشترک بازرگانی ایران و ارمنستان، کشور ارمنستان با هدف توسعه روابط تجاری و بازرگانی میان دو کشور ایران و ارمنستان در نظر دارد دو موضوع نمایشگاهی ذیل را در سال ۲۰۲۰ و در شهر ایروان برگزار نماید.

۱- نمایشگاه تخصصی (خانه و آشپزخانه (Home & Kitchen) در تاریخ ۲۹ خرداد الی ۱ تیرماه ۱۳۹۹)، ایروان، مرکز نمایشگاهی ایروان اکسپو

گروه کالایی: کالا و لوازم خانگی سبک و سنگین، ملزومات آشپزخانه، مبلمان، تزئینات و دکوراسیون داخلی، اکسسوری و صنایع دستی، کالای بهداشتی، کالاهای نیمه آماده و آماده، قطعات، دستگاه و تجهیزات و خدمات فنی و مهندسی

۲- نمایشگاه تخصصی (صنایع کشاورزی، غذایی و آشامیدنی در تاریخ ۱۹-۱۶ مرداد ۱۳۹۹)، ایروان، مرکز نمایشگاهی ایروان اکسپو

گروه کالایی: بخشهای محصولات کشاورزی، ادوات و ماشین‌آلات و تجهیزات، محصولات نیمه آماده و آماده، خدمات فنی و مهندسی، صنایع غذایی و آشامیدنی

لازم به ذکر است با توجه به مرز خاکی مشترک و روابط سیاسی و فرهنگی مثبت میان دو کشور، مشارکت در این رویداد می‌تواند نقطه عطفی در گسترش بازارهای صادراتی ایران باشد. از سوی دیگر امضای موافقتنامه موقت تجارت آزاد میان ایران و اتحادیه اقتصادی اوراسیا و فرصت پیش آمده برای دسترسی به بازار ۲۵۰ میلیون نفری این منطقه، می‌تواند نویدبخش حضور هرچه فعالتر شرکت‌های توانمند ایرانی در حوزه‌های مذکور در منطقه اوراسیا باشد.

بنابراین حضور در این نمایشگاه‌ها می‌تواند کمک شایانی به شناخت بازارهای منطقه از توانمندی‌های صنایع ایرانی در این حوزه کرده و شرکت‌های ایرانی با مشارکت در این نمایشگاه‌ها می‌توانند از فرصت معرفی کالا، محصولات و خدمات و همچنین آشنایی مستقیم و بیواسطه با تجار و نمایندگان حوزه اوراسیا استفاده کنند. در حاشیه این نمایشگاه، جلسات مذاکرات تجاری برای مشارکت‌کنندگان نیز تدارک دیده شده است.

در ضمن، اتاق مشترک بازرگانی ایران و ارمنستان در نظر دارد به منظور هم افزایی و حضور پر شور و منظم مشارکت‌کنندگان ایرانی، فضاهایی به صورت (پاویون‌های استانی) در نظر گیرد تا تجار، صنعتگران و تولیدکنندگان هر استان با حضور شایسته خود، سهم مؤثرتری در راستای معرفی توانمندی‌های استان داشته باشند.

علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و نیز اعلام حضور و رزرو غرفه و ارسال اطلاعات خود به منظور برگزاری جلسات B2B، حداکثر تا تاریخ ۳۰/۱۱/۹۸ با دبیرخانه اجرایی به شماره‌های ۵-۲۶۴۱۴۰۳۴ تماس حاصل فرمایند.

مجمع عمومی موسس اتاق مشترک بازرگانی ایران و سوریه

به اطلاع می‌رساند مجمع عمومی موسس اتاق مشترک بازرگانی ایران و سوریه در تاریخ ۴ اسفندماه ۹۸ ساعت ۱۴:۰۰ در سالن اجتماعات طبقه هشتم اتاق بازرگانی ایران برگزار می‌گردد.

 کلیه علاقه‌مندان به عضویت در مجمع موسس این اتاق مشترک می‌توانند جهت کسب اطلاعات از مدارک مورد نیاز و اطلاع از آخرین وضعیت ثبت نام خود با شماره تلفن ۸۵۷۳۲۳۸۸ اتاق بازرگانی ایران تماس حاصل فرمایند.

فعالیت کمیته مشترک بازرگانی ایران و لبنان

به اطلاع می‌رساند، اتاق بازرگانی ایران، فعال‌سازی دوره جدید فعالیت کمیته مشترک بازرگانی ایران و لبنان را در دستور کار خود در سال ۹۸ دارد.

لذا کلیه افرادی که سابقه تجارت با کشور لبنان را دارند می‌توانند جهت ثبت نام و حضور در جلسه‌ای که در تاریخ ۱۴ بهمن ماه ساعت ۱۴:۰۰ در محل سالن اجتماعات طبقه ششم آن اتاق برگزار می‌گردد با شماره تلفن ۸۵۷۳۲۳۸۸ اتاق بازرگانی ایران تماس حاصل فرمایند.

اعزام هیات تجاری به یونان در تاریخ ۲ الی ۸ اسفندماه ۹۸

به اطلاع می رساند اتاق مشترک بازرگانی ایران و یونان در نظر دارد همزمان با برگزاری نمایشگاه مواد غذایی و نوشیدنی ها ، صنایع بسته بندی ، نان و شیرینی و زیتون در شهر تسالونیکی ، یک هیات تجاری به کشور یونان اعزام کند.

جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفنهای  ۱۳-۲۲۶۲۲۹۱۰ ، اتاق مشترک بازرگانی ایران و یونان تماس حاصل فرمائید.

 

اعزام هیات تجاری به اسپانیا در تاریخ ۱۸ الی ۲۲ اسفندماه

به اطلاع می رساند اتاق مشترک بازرگانی ایران و اسپانیا در نظر دارد یک هیات تجاری را جهت بازدید از نمایشگاه و کنگره داروسازی اسپانیا INFARMA MADRID 2020 در تاریخ ۱۸ الی ۲۲ اسفندماه سالجاری به آن کشور اعزام کند.

علاقمندان می توانند مراتب آمادگی خود جهت شرکت در نمایشگاه فوق را به دبیرخانه اتاق مشترک بازرگانی ایران و اسپانیا با شماره تلفن ۸۸۳۸۱۳۵۰ و ایمیل info@isbc.ir  اعلام کنند.

جلسات هماهنگی تشکیل کمیته‌های مشترک بازرگانی ایران و سنگاپور و ایران و رومانی

به اطلاع اعضای محترم اتاق تعاون ایران که سابقه فعالیت‌های تجاری با کشورهای سنگاپور و رومانی را دارند می‌رساند طبق اطلاع رسانی اتاق بازرگانی ایران، جلسه هماهنگی تشکیل کمیته‌های مشترک بازرگانی «ایران و سنگاپور» و «ایران و رومانی» به ترتیب در تاریخ‌های ۲۳ و ۳۰ دی سالجاری برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان جهت ثبت نام و حضور در جلسات در تاریخ‌های مقرر می‌توانند با شماره تلفن ۸۵۷۳۲۳۸۸ اعلامی توسط اتاق بازرگانی ایران، تماس برقرار کنند.

برگزاری مجمع عمومی موسس اتاق مشترک بازرگانی ایران و سوریه

 

به اطلاع می‌رساند مجمع عمومی موسس اتاق مشترک بازرگانی ایران و سوریه در تاریخ ۲۸ دی ماه ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۰۰ در سالن اجتماعات طبقه هشتم اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران برگزار می‌شود.

اعضاء و تعاونگران علاقه‌مند به عضویت در مجمع موسس اتاق مذکور می‌توانند جهت کسب اطلاعات در خصوص نحوه ثبت نام با شماره تلفن اعلامی از سوی اتاق بازرگانی ایران ۸۵۷۳۲۳۸۸ تماس حاصل فرمایند.

خاطر نشان می‌شود مهلت اعلام کاندیداتوری هیئت مدیره آن اتاق مشترک تا تاریخ ۱۸ دی ماه ۱۳۹۸ اعلام شده است.

اعزام هیئت تجاری به روسیه جهت بازدید از نمایشگاه پروداکسپو

 

به اطلاع می‌رساند نمایشگاه پروداکسپو یکی از بزرگترین و معتبرترین نمایشگاه‌های حال حاضر صنعت غذای دنیا  است که بیست و هفتمین دوره این نمایشگاه از تاریخ ۲۱ لغایت ۲۵ بهمن ماه در مرکز نمایشگاهی مسکو برگزار می‌شود.

 این نمایشگاه بزرگترین رویداد محصولات غذایی و انواع نوشیدنی در روسیه و اروپای شرقی محسوب می‌شود. در این راستا، شرکت مدیریت تجارت پارس کارن در نظر دارد هیئت تجاری را جهت آشنایی تجار و فعالین اقتصادی با بازار روسیه و بازدید از این نمایشگاه به کشور روسیه اعزام کند.

علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام در این هیات، با شماره‌های اعلامی شرکت مجری اعزام هیئت ۰۹۱۲۶۱۵۲۱۳۹، ۰۹۱۲۶۰۰۵۱۹۵ و ۲۲۶۵۱۵۲۹-۰۲۱ تماس برقرار کنند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نشست معرفی بازار اندونزی

 

نشست (معرفی بازار اندونزی) توسط سازمان توسعه تجارت ایران و با حضور شرکتهای علاقمند بخش خصوصی، رایزن اقتصادی سفارت اندونزی در ایران و رایزن بازرگانی سابق ایران در اندونزی در روز سه شنبه مورخ ۱۰ دی ماه ۱۳۹۸ از ساعت ۹:۳۰ لغایت ۱۲:۳۰ در محل سالن جلسات میلاد واقع در سازمان توسعه تجارت ایران، ساختمان میلاد برگزار می‌گردد.

علاقمندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به تارنمای سازمان توسعه تجارت ایران مراجعه و یا با شماره ۲۲۶۶۴۰۳۶ تماس حاصل فرمایند.

هشتمین نمایشگاه اختصاصی جمهوری اسلامی ایران در کابل

شرکت مدیریت پروژه‌های نمایشگاهی مجری برگزاری هفت دوره نمایشگاه‌های بین المللی، تخصصی و اختصاصی در کشور افغانستان در نظر دارد پیرو مجوز سازمان توسعه تجارت ایران و با حمایت سفارت جمهوری اسلامی ایران در کابل، هشتمین نمایشگاه اختصاصی جمهوری اسلامی ایران در کابل را از تاریخ ۲۹ بهمن الی ۲ اسفندماه سالجاری برگزار نماید.

علاقمندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات تکمیلی در خصوص نحوه مشارکت در نمایشگاه مذکور به تارنمای شرکت مدیریت پروژه‌های نمایشگاهی به آدرس www.epma.ir مراجعه و یا با شماره‌های ۰۵۱۳۶۰۱۰۳۳۹ و ۰۹۱۲۴۵۸۵۴۴۸ تماس حاصل نمایند.

 

 

سمینار شناخت بازار هند

سمینار “شناخت بازار هند، فرصتها و چالشها” توسط سازمان توسعه تجارت ایران و با همکاری اتاق مشترک ایران و هند و در راستای آشنایی هر چه بیشتر و بهتر تولیدکنندگان، صادرکنندگان و تجار ایرانی با بازار هند در روز چهارشنبه ۲۷ آذرماه ۱۳۹۸ از ساعت ۹:۳۰ لغایت ۱۲:۳۰ در محل سالن سبز واقع در بزرگراه شهید چمران، نمایشگاه بین المللی تهران، ساختمان رفاهی (طبقه فوقانی بانک ملی)، برگزار می‌گردد.

علاقمندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به تارنمای سازمان توسعه تجارت ایران مراجعه و یا با شماره ۲۲۶۶۴۰۳۶ تماس حاصل فرمایند.

 

 

فراخوان اعزام هیئت تجاری و بازرگانی به ویتنام به همراه بازدید از نمایشگاه بین المللی صنایع غذایی ۲۰۱۹ ویتنام

۲۲ الی ۲۶ آبان ماه ۹۸

اتاق بازرگانی ایران و ویتنام با همکاری اتاق بازرگانی آبادان ، اولین هیات تجاری و بازاریابی خود را به هوشی مین ویتنام همزمان با رویداد مهم بزرگترین نمایشگاه مواد غذایی ویتنام از تاریخ ۲۲ تا ۲۶ آبان ماه سالجاری ، اعزام می نماید.

لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۰۹۳۳۳۲۲۲۰۹۰ تماس حاصل فرمائید.

فراخوان اعزام هیأت تجاری صنایع غذایی ، نوشیدنی، شیرینی و شکلات، خشکبار و کشاورزی به عمان

۱۰ الی ۱۴ آذرماه ۹۸

 شرکت مدیریت همایشها و نمایشگاههای بین المللی آریا پیشگام با نزدیک به ۸ سال تجربه در عمان با همکاری سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان تهران و شرکت بین المللی الشامل اکسپو در عمان ، هیئت تجاری متشکل از اتحادیه ها ، انجمنها و شرکتهای فعال تولیدی و صادراتی صنایع غذایی، نوشیدنی ، شیرینی و شکلات ، خشکبار و کشاورزی را از تاریخ ۱۰ الی ۱۴ آذرماه ۹۸ به عمان اعزام خواهد نمود.

جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره  های  ۷۷۴۷۰۲۰۴  و ۷۷۴۲۶۰۶۲ تماس حاصل فرمائید.

فراخوان اعزام هیئت تجاری به ایتالیا

۵ الی ۸ آذرماه ۹۸

اتاق بازرگانی ایران و ایتالیا با همکاری کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در میلان ، هیاتی مرکب از مدیران شرکت‌های مرتبط با رشته‌های نساجی، چرم، دباغی، لوازم آرایشی، طلا، جواهر، سازندگان عینک و ساختمان را به سرپرستی آقای مهندس پورفلاح و با حضور روسای اتحادیه‌های فوق جهت ملاقات با همتایان خود به میلان اعزام‌ می‌نماید.

شرایط:

-متقاضیان باید از مدیران و اعضای هیات مدیره شرکت‌ها باشند.

-آشنایی به زبان انگلیسی یا ایتالیایی الزامیست.

-تهیه و ارائه مدارک لازم جهت اخذ ویزا حداکثر ظرف ۴۸ ساعت از زمان ثبت نام

-علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر به شماره ۸۸۷۵۰۰۸۶ داخلی ۱۰۸ سرکار خانم انصافجو تماس حاصل فرمایند.

-مهلت ثبت نام و ارسال مدارک تا پایان روز پنجشنبه ۹ آبان‌ماه می‌باشد

فراخوان اعزام هیئت تجاری و بازرگانی به ویتنام

به همراه بازدید از نمایشگاه بین المللی صنایع غذایی ۲۰۱۹ ویتنام ۲۲ الی ۲۶ آبان ماه ۹۸

اتاق بازرگانی ایران و ویتنام با همکاری اتاق بازرگانی آبادان ، اولین هیات تجاری و بازاریابی خود را به هوشی مین ویتنام همزمان با رویداد مهم بزرگترین نمایشگاه مواد غذایی ویتنام از تاریخ ۲۲ تا ۲۶ آبان ماه سالجاری، اعزام می کند.

لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۰۹۳۳۳۲۲۲۰۹۰ تماس حاصل فرمائید.

فراخوان اعزام هیأت تجاری صنایع غذایی، نوشیدنی، شیرینی و شکلات، خشکبار و کشاورزی به عمان

۱۰ الی ۱۴ آذرماه ۹۸

 

شرکت مدیریت همایشها و نمایشگاههای بین المللی آریا پیشگام با نزدیک به ۸ سال تجربه در عمان با همکاری سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران و شرکت بین المللی الشامل اکسپو در عمان ، هیئت تجاری متشکل از اتحادیه ها، انجمن‌ها و شرکتهای فعال تولیدی و صادراتی صنایع غذایی، نوشیدنی، شیرینی و شکلات ، خشکبار و کشاورزی را از تاریخ ۱۰ الی ۱۴ آذرماه ۹۸ به عمان اعزام خواهد کرد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره  های  ۷۷۴۷۰۲۰۴  و ۷۷۴۲۶۰۶۲ تماس حاصل فرمائید.

فراخوان اعزام هیئت تجاری به ایتالیا ۵ الی ۸ آذرماه ۹۸

 

اتاق بازرگانی ایران و ایتالیا با همکاری کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در میلان، هیاتی مرکب از مدیران شرکت‌های مرتبط با رشته‌های نساجی، چرم، دباغی، لوازم آرایشی، طلا، جواهر، سازندگان عینک و ساختمان را به سرپرستی آقای مهندس پورفلاح و با حضور روسای اتحادیه‌های فوق جهت ملاقات با همتایان خود به میلان اعزام‌ می‌کند.

شرایط:

– متقاضیان باید از مدیران و اعضای هیات مدیره شرکت‌ها باشند.

– آشنایی به زبان انگلیسی یا ایتالیایی الزامیست.

– تهیه و ارائه مدارک لازم جهت اخذ ویزا حداکثر ظرف ۴۸ ساعت از زمان ثبت نام

– علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر به شماره ۸۸۷۵۰۰۸۶ داخلی ۱۰۸ سرکار خانم انصافجو تماس حاصل فرمایند.

– مهلت ثبت نام و ارسال مدارک تا پایان روز پنجشنبه ۹ آبان‌ماه است.

قابل توجه فعالین اقتصادی و صادر کنندگان بخش تعاون ایران

به اطلاع می‌رساند مراسم بیست و سومین «سالروز ملی صادرات» با شعار رونق تولید صادراتی، شکوفایی اقتصادی در تاریخ ۲۹ مهرماه ۱۳۹۸ در سالن اجلاس سران توسط سازمان توسعه تجارت ایران برگزار می‌شود.

قابل توجه فعالین اقتصادی و صادر کنندگان بخش تعاون ایران

به اطلاع می‌رساند مراسم بیست و سومین «سالروز ملی صادرات» با شعار رونق تولید صادراتی، شکوفایی اقتصادی در تاریخ ۲۹ مهرماه ۱۳۹۸ در سالن اجلاس سران توسط سازمان توسعه تجارت ایران برگزار می‌شود.

هشتمین نمایشگاه بین المللی آسانسور، پله برقی، بالابرها، نقاله‌ها، قطعات و تجهیزات جانبی

۳ تا ۶ بهمن ماه ۱۳۹۸

محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران

پانزدهمین نمایشگاه بین المللی عمران وصنعت ساختمان کیش

اتاق تعاون ایران افتخار دارد برای هفتمین سال متوالی، مجری برگزاری پانزدهمین نمایشگاه بین المللی عمران و صنعت ساختمان کیش باشد

 

مرکز نمایشگاه های بین المللی کیش

۸تا۱۱آبانماه سال ۱۳۹۸

پنجاه و هفتمین جلسه کمیسیون کشاورزی و صنایع غذایی

دوشنبه ۲۵ شهریورماه ۹۸

پنجاه و هفتمین جلسه کمیسیون کشاورزی و صنایع غذایی ۲۵ شهریور ماه جاری ساعت ۱۰.۳۰ تا ۱۲.۳۰ با هدف بحث و تبادل نظر پیرامون همکاری های مشترک و راه کارهای گسترش آن با حضور سفیر برزیل در ایران، در اتاق تعاون برگزار می شود.

نشست آشنایی با فرصت‌های تجاری ایران- عراق

شنبه ۰۶ مهر ماه ۱۳۹۸

درراستای گسترش همکاری‌های اقتصادی میان ایران و عراق و جهت تبادل اطلاعات و آشنایی تجار، فعالان اقتصادی و تولیدکنندگان بخش تعاون در زمینه نیازهای بازار عراق، بازاریابی کالا و خدمات، آشنایی با سلیقه مصرف کنندگان آن کشور، اولین نشست تخصصی “فرصت های تجاری ایران و عراق” در روز  شنبه مورخ ۰۶ مهر ماه ۱۳۹۸ از ساعت ۱۴ الی ۱۶ با حضور رایزن بازرگانی سفارت عراق در تهران، مسئولان اتاق مشترک بازرگانی  ایران و عراق و نمایندگان سازمان توسعه تجارت ایران در اتاق تعاون ایران برگزار می‌شود.

اولین نمایشگاه بین المللی بازرگانی تعاون هند

تاریخ ۱۹ الی ۲۱ مهرماه ۹۸

به اطلاع می‌رساند اولین نمایشگاه بین المللی بازرگانی تعاون هند از تاریخ ۱۹ الی ۲۱ مهرماه ۱۳۹۸ در پراگاتی، مایران دهلی نو برگزار می‌ شود.

این نمایشگاه تجاری فرصتی را جهت ایجاد اتحاد و همبستگی، شبکه‌های تجاری، تهیه محصولات و مهمتر از همه، تعامل با تولیدکنندگان اصلی طیف گسترده‌ای از محصولات و ارائه دهندگان خدمات ارائه می‌کند. جزئیات بیشتر در مورد اولین نمایشگاه بین المللی بازرگانی تعاون هند (IICTF) را می‌توان در وب سایت www.iictf.in یا www.ictf.co.in مشاهده کرد.

تعاونی‌های مطرح و علاقمند می‌توانند جهت اعلام آمادگی خود برای حضور در رویداد مذکور حداکثر تا تاریخ ۲۵ شهریورماه ۱۳۹۸ با دفتر امور بین الملل اتاق تعاون ایران به شماره ۹- ۸۸۸۶۰۴۰۶  داخلی ۱۵۶ تماس بگیرند.

نمایشگاه اختصاصی جمهوری اسلامی ایران در ارمنستان

از تاریخ ۸ الی ۱۰ مهرماه ۹۸

به اطلاع می‌رساند نمایشگاه اختصاصی جمهوری اسلامی ایران در ارمنستان و کنفرانس توسعه همکاری‌های منطقه‌ای با مجوز سازمان توسعه تجارت ایران از تاریخ ۸ الی ۱۰ مهر ماه ۱۳۹۸ همزمان با اجلاس سران اتحادیه اقتصادی اوراسیا در ایروان در سطح روسای جمهور کشورهای اوراسیا (روسیه، ارمنستان، قزاقستان، بلاروس، قرقیزستان) با حضور جناب آقای دکتر روحانی ریاست محترم جمهور برگزار می شود.

این اجلاس در محل نمایشگاه‌های ایروان با هدف ارتقاء سطح اقتصادی و تجاری، معرفی توانمندی‌ها و تولیدات کشورمان به تجار و بازرگانان ارمنستان، تبادل اطلاعات فنی و بازرگانی، گسترش مبادلات تجاری به منظور توسعه مبادلات اقتصادی، ارائه فرصت‌های سرمایه‌گذاری در زمینه‌های مختلف و سرمایه‌گذاری‌های مشترک بین دو کشور با حضور مقامات ارشد کشور ارمنستان و کشور ایران برگزار خواهد شد.

لذا با توجه به فرصت مغتنم پیش آمده جهت معرفی توانمندی‌های بخش تعاون ایران در حوزه‌های فعالیت مختلف به کشورهای هدف، تعاونی‌های مطرح و علاقمند می‌توانند آمادگی خود را برای حضور و مشارکت در رویداد مذکور حداکثر تا تاریخ ۲۶ شهریورماه جاری، به دفتر امور بین الملل اتاق تعاون ایران به    شماره   ۹- ۸۸۸۶۰۴۰۶ داخلی ۱۵۶ اعلام کنند.

فراخوان اعزام هیأت تجاری به اتریش

 

۱۰ الی ۱۳ مهرماه ۹۸

 

اتاق مشترک بازرگانی ایران و اتریش در نظر دارد با همکاری سازمان توسعه تجارت ایران، اقدام به اعزام هیأتی تجاری- صنعتی به وین اتریش کند. حوزه‌های مورد نظر برای حضور در ترکیب هیأت عبارتند از: دارویی، تجهیزات پزشکی، ساختمان، گردشگری، صنایع غذایی، انرژی، بازیافت، آب و فاضلاب و قطعات خودرو.

تاریخ اعزام هیأت: ۲ الی ۵ اکتبر ۲۰۱۹ برابر با ۱۰ تا ۱۳ مهر ۹۸

شرایط داوطلبان:

  • مدیرعامل یا رئیس هیأت مدیره شرکت
  •  عضویت معتبر اتاق های بازرگانی سراسر کشور یا اتاق مشترک بازرگانی ایران و اتریش
  •   مسلط به زبان انگلیسی یا آلمانی
  •  دارای سابقه سفر به کشورهای حوزه شنگن (حداقل دو سفر ( از علاقمندان دعوت می شود جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۲۶۷۰۱۱۷۴ تماس حاصل فرمایند.

نشست تخصصی فرصتهای تجاری ایران و افغانستان

 

پنجم شهریورماه ۱۳۹۸

ساعت ۱۰ الی ۱۲

 

اتاق تعاون ایران با همکاری سفارت جمهوری اسلامی افغانستان در تهران در نظر دارد در راستای تبادل اطلاعات و آشنایی تجار، فعالان اقتصادی و تولیدکنندگان بخش تعاون در زمینه نیازهای بازار آن کشور، بازاریابی کالا و خدمات و آشنایی با سلیقه مصرف کنندگان بازارهای هدف، اولین نشست تخصصی فرصتهای تجاری ایران و افغانستان را در روز سه شنبه مورخ ۵ شهریور ماه ۹۸ از ساعت ۱۰ الی ۱۲  ، با حضور رایزن بازرگانی سفارت افغانستان در تهران برگزار کند.

برپایی پاویون جمهوری اسلامی ایران در چهارمین نمایشگاه بین المللی مواد غذایی و آشامیدنی استانبول - ترکیه

فرصتی مناسب برای فعالان اقتصادی در بخش تعاونی و خصوصی

۱۳ لغایت ۱۶ شهریور ماه ۱۳۹۸

 

سازمان توسعه تجارت ایران با همکاری شرکت پیام نگاران فاطر در نظر دارد با توجه به اهمیت حضور فعال شرکتهای توانمند تولیدی – صادراتی در زمینه صنایع غذایی و محصولات کشاورزی کشورمان در بازار بالقوه ترکیه، نسبت به برپایی پاویون جمهوری اسلامی ایران در چهارمین نمایشگاه بین المللی مواد غذایی و آشامیدنی درکشور ترکیه در بازه زمانی ۱۳ الی ۱۶ شهریور ماه سال ۱۳۹۸ اقدام کند.

لازم به اشاره است،  با توجه به ظرفیت بالای بخش تعاون در بخش کشاورزی و دارا بودن درصد بالای تولید وصادرات در این حوزه، این پاویون فرصت مغتنمی برای حضور فعالان اقتصادی در بخش تعاون محسوب می شود.  

نحوه ثبت نام : جهت اطلاع  از مراحل و هزینه های ثبت نام، با دبیرخانه مربوطه به شماره تلفن ۸۸۱۹۶۹۵۵

  سرکار خانم میرزایی فر تماس حاصل فرمایید.

کارشناس پاسخگو در سازمان توسعه تجارت ایران : ۲۲۶۶۲۶۱۵ جواد سعادت

روز جهانی تعاون

مراسم گرامیداشت روز جهانی تعاون

با موضوع * تعاونی ها برای کار شایسته *

   سه شنبه  ۹۸/۴/۱۸

از ساعت ۸ صبح لغایت ۱۴

مراسم گرامیداشت روز جهانی تعاون

طبق برنامه‌ریزی‌های بعمل آمده، در نظر است همزمان با بیست و پنجمین سالگرد تاسیس اتاق تعاون ایران و در راستای همراهی با نهضت بین المللی تعاون ، مراسم گرامیداشت روز جهانی تعاون با موضوع ( تعاونی ها برای کار شایسته ) با حضور جمعی از مقامات دولتی، نمایندگان مجلس، مسئولین و فعالان حوزه تعاون کشور برگزار شود.

زمان : سه شنبه ۱۸ تیرماه ۱۳۹۸ ، از ساعت ۸ صبح لغایت ۱۴

مکان : مرکز همایش های بین المللی صدا و سیمای ج.ا.ا

نشست تخصصی فرصتهای تجاری ایران و قزاقستان

 

 

دوشنبه ۹۸/۳/۲۷

ساعت ۱۰ الی ۱۲

 

اتاق تعاون ایران با همکاری سفارت محترم قزاقستان در تهران در نظر دارد جهت تبادل اطلاعات و آشنایی تجار ، فعالین اقتصادی و تولیدکنندگان بخش تعاون در زمینه نیازهای بازار قزاقستان و بازاریابی کالا و خدمات و آشنایی با سلیقه مصرف کنندگان آن کشور ، اولین نشست تخصصی فرصتهای تجاری ایران و قزاقستان را در روز دوشنبه مورخ ۹۸/۳/۲۷ ، با حضور رایزن بازرگانی سفارت قزاقستان در تهران برگزار نماید.

برپایی پاویون جمهوری اسلامی ایران در نمایشگاه بین المللی مواد غذایی هنگ کنگ (فود اکسپو۲۰۱۹) توسط سازمان توسعه تجارت ایران

 

۲۴ لغایت ۲۸ مرداد ماه ۱۳۹۸

 

سازمان توسعه تجارت ایران با همکاری شرکت تجارت و رویداد آرسا در نظر دارد با توجه به اهمیت حضور فعال شرکتهای توانمند تولیدی – صادراتی در زمینه صنایع غذایی و محصولات کشاورزی کشورمان در بازار بالقوه هنگ کنگ، نسبت به برپایی پاویون جمهوری اسلامی ایران در نمایشگاه بین المللی مواد غذایی هنگ کنگ (فود اکسپو۲۰۱۹) در بازه زمانی ۲۴ الی ۲۸ مرداد ماه سال ۱۳۹۸ اقدام نماید.

نحوه ثبت نام : جهت اطلاع از مراحل و هزینه های ثبت نام، با دبیرخانه سازمان توسعه تجارت ایران با شماره های ۰۹۱۲۰۱۵۱۲۷۴-  ۰۵۱۳۶۰۲۶۸۰۱ آقای بیگی تماس حاصل نمایند. مهلت ثبت نام: حداکثر تا ۲۵ اردیبهشت ماه سال جاری، کارشناس پاسخگو در سازمان توسعه تجارت ایران : آقای بهروز ایمانی  ۲۲۶۶۲۵۵۱

حضورهیأت تجاری از کشور ساحل عاج در اتاق بازرگانی ایران

 

چهارشنبه ۹۸/۲/۱۸

ساعت ۹:۴۵صبح

حضور هیأت تجاری از کشور ساحل عاج در اتاق بازرگانی ایران

طبق برنامه‌ریزی‌های بعمل آمده قرار است یک هیأت دوازده نفره از اتحادیه کوپک ( اتحادیه ملی تعاونیهای پس انداز و اعتباری ساحل عاج) و فعالین اقتصادی کشور ساحل عاج در روز چهارشنبه مورخ ۱۳۹۸/۲/۱۸ ساعت ۹:۴۵ صبح در اتاق بازرگانی ایران حضور یابند.

محورهای فعالیت هیأت ساحل عاجی در حوزه های صنایع خودرو، تجهیزات پزشکی، فناوری اطلاعات و ارتباطات، کشاورزی، مهندسی، نفت، ساخت و ساز، تجهیزات بیمارستانی، برقی، وسایل آرایشی و خدمات می باشد.

حضور هیأت تجاری از کشور ساحل عاج در اتاق تعاون ایران

 

یکشنبه ۲۲/۰۲/۹۸

ساعت ۱۰ صبح

حضور هیأت تجاری از کشور ساحل عاج در اتاق تعاون ایران

طبق برنامه‌ریزی‌های بعمل آمده قرار است یک هیأت دوازده نفره از تعاونگران و فعالین اقتصادی کشور ساحل عاج در روز یکشنبه مورخ ۲۲/۰۲/۹۸ ساعت ۱۰ صبح در اتاق تعاون ایران حضور یابند.

محورهای فعالیت هیأت ساحل عاجی در حوزه های صنایع خودرو، تجهیزات پزشکی، فناوری اطلاعات و ارتباطات، کشاورزی، مهندسی، نفت، ساخت و ساز، تجهیزات بیمارستانی، برقی، وسایل آرایشی و خدمات می باشد.

اعزام هیات تجاری- بازاریابی به نمایشگاه مواد غذایی و بسته بندی کشاورزی باکو

 

                                   ۲۷-۲۵ اردیبهشت ۹۸

اتاق مشترک بازرگانی ایران و آذربایجان هیات  تجاری-بازاریابی متشکل از فعالان بخش خصوصی به نمایشگاه مواد غذایی و بسته بندی کشاورزی باکو اعزام می‌کند.

 بر اساس اطلاعیه  صادر شده از سوی اتاق مشترک بازرگانی ایران و آذربایجان، نمایشگاه مواد غذایی و بسته بندی کشاورزی باکو از تاریخ ۲۵ تا ۲۷ اردیبهشت برگزار می شود.

اعزام هیات از اردبیل انجام خواهد شد. شماره تلفن ۳۳۷۲۵۷۲۱-۰۴۵ برای کسب اطلاعات بیشتر اعلام شده است.

اعزام هیات تجاری به کشور سوریه

اتاق تعاون در نظر دارد گروهی از فعالان تجاری خود را در حوزه‌های مختلف شامل ساختمان و مصالح، فولاد سازه و اسقاط، کشاورزی و مواد غذایی، صنایع دستی و دانش بنیان را در تاریخ ۱۵ الی ۱۸ اردیبهشت ماه سال جاری به کشور سوریه اعزام نماید.

::: تمام حقوق این سایت متعلق به اتاق تعاون ایران می باشد :::.