در سی و یکمین جلسه کمیسیون تخصصی صنعت و معدن، تامین خواسته خانواده ایرانی توسط گروه جهاد کالا تشریح شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اتاق تعاون ایران، فاضل همامی رئیس کمیسیون صنعت و معدن با بیان این مطلب گفت: در این جلسه که با حضور رئیس هیات مدیره گروه جهاد کالا برگزار شد، معرفی گروه جهاد کالا و خدمات آن به اعضای کمیسیون صورت گرفت.
همامی افزود: خدمات جهادکالا در سه بخش، تامین کالا، سفرهای آسان و طرح طراوت سلامت قرار دارد که تسهیلات ۱۰۰ میلیونی برای تامین کالا، ۳۰ میلیونی برای گردشگری و ۵۰ میلیونی در طرح طراوت سلامت می باشد.
همامی ادامه داد: پیگیری همکاری با گروه جهاد کالا از مصوبات این نشست بود. رئیس کمیسیون صنعت و معدن اتاق تعاون ایران در ادامه از ایجاد گروه مجازی برای تبادل تجارب و معرفی خدمات همچنین آموزش در حوزه صنعت و فولاد خبر داد.
مریم سلطانی رئیس هیات مدیره گروه جهاد کالا در این نشست با تشریح خدمات و امکانات این گروه ابراز داشت: بستر اصلی جهاد کالا خرده فروشی کالای تولید شده توسط کسب و کارها و کارآفرینان داخل کشور می باشد تا از این طریق بتوان به میلیون ها مخاطب، خریدار و تامین کننده در ایران کالای تولید ملی و خدمات ویژه ارائه کرد. همچنین شایان ذکر است که جهادکالا مرجع تخصصی نقد، بررسی، مقایسه و فروش اینترنتی کالا در کشور ایران می باشد و مخاطبان می توانند با داشتن اطلاعات جامع و کامل، حق انتخابی گسترده داشته باشند.
وی در بخش دیگری از این نشست، ماموریت جهاد کالا را تسهیل انجام خرید در هر مکانی توصیف کرد و بیان داشت: ماموریت جهاد کالا تسهیل انجام خرید در هر مکانی می باشد که این کار با در اختیار قرار دادن ابزارهای لازم برای کار آفرینان، جهت تأمین محصولاتشان و با کمک به خریداران، در یافتن سریع و کارآمد کالا، خدمات و تامین کنندگان مورد نظر، انجام می شود.
وی افزود: علاوه بر این یکی از اولویت های جهاد کالا برای تسهیل فرآیند خرید، تولید و ارائه محتوای فنی مورد نیاز خریداران با بالاترین استانداردها می باشد. لازم به ذکر است جهاد کالا همواره بدنبال خلق بیشترین ارزش در طول فرآیند خرید برای خریداران بوده است.
وی همچنین به طرح طراوت سلامت این گروه اشاره کرد و گفت: در این طرح برای خدمات سلامتی که تحت پوشش بیمه نیستند، تسهیلاتی تا سقف ۳۰ میلیون تومان اعتبار با بازپرداخت یک تا سه ساله در اختصاص یافته است. طرح طراوت سلامت با همکاری انجمن گردشگری سلامت استان تهران، جهادکالا و دکترنکست در حال اجرا ست. تمرکز ارائه خدمات در این طرح محدود به خدماتی است که تحت پوشش بیمه نیستند یا قیمت گرانی دارند؛ ذینفعان اصلی این طرح تمام افراد جامعه هستند. مراکز ارائهدهنده خدمات، بیمارستانها و کلینیکها و پزشکان به صورت انفرادی میتوانند در این طرح عضو شوند و خدمات ارائه کنند.
گفتنی است، در جهاد کالا، برای تأمین نیازهای مشتریان یک زنجیره ارزش منحصر به فرد از شروع تا پایان فرآیند خرید طراحی گردیده است که با مشتریان شروع و پایان می یابد.
https://iccnews.ir/?p=57795