تازه های خبری

مقالات مرتبط

فراخوان مقاله هجدهمین کنفرانس تحقیقاتی اتحادیه بین‌المللی تعاون آسیا و اقیانوسیه ۲۴ اردیبهشت, ۱۴۰۳ کمیسیون‌های استانی مشکلات حوزه کسب و کار را به کمیسیون پایش و بهبود فضای کسب و کار اتاق تعاون ایران اعلام کنند ۲۳ اردیبهشت, ۱۴۰۳ مردمی‌ سازی اقتصاد در گرو تعاون بین مردم و کارآفرینان ۲۳ اردیبهشت, ۱۴۰۳ شامخ بخش تعاون ایران در فروردین ماه ۱۴۰۳ اعلام شد ۲۳ اردیبهشت, ۱۴۰۳ برگزاری دور آموزشی استراتژی تولید محتوای روابط عمومی در شبکه‌های اجتماعی در اتاق تعاون ایران ۲۲ اردیبهشت, ۱۴۰۳
نظرات

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. 1

    تهرانی

    سلام بلاتر ید نقش تعاونی‌های مصرف و سابقه دیرینه این تشکل‌های صد در صد مردمی در کاهش دغدغه خانواده ها در دسترسی به کالاهای مطلوب به لحاض کیفی و قیمتی بر هیچکس پوشیده نیست
    متاسفانه با توسعه کمی فروشگاههای مدرن زنجیره ای این بخش را در محاق فراموشی برده است لذ ضرورت دارد این تعاونی ها با شبکه سازی و نوسازی و به روز کردن زیر ساخت‌ها واستفاده از فن آوریهای نوین و حضور موثر در فروش مجازی هر چه سریعتر خودرا در کورس رقابت با این فروشگاه‌های توسعه یافته قارچ گونه تقویت توایند و اعتبار ماندگار برند(BERAND)تعاونی که هنوز هم از اهمیت واحترام نزد مردم برقرار است بطوریکه هرکس می‌خواهند کالای خود را مطلوب نشان دهد نام تعاونی را غصب می‌کند.علی برکت الله

    پاسخ
    1. 1.1

      تهرانی

      اصلاحات املایی:
      -بالاترین
      -لحاظ
      –نمایند
      -…نام تعاونی را غصب میکندقرار دهد
      با پوزش تهرانی

      پاسخ

::: تمام حقوق این سایت متعلق به اتاق تعاون ایران می باشد :::.