به گزارش پایگاه خبری اتاق تعاون ایران به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، بیمه شدگان، بازنشستگان، مستمری بگیران و کارفرمایان زمانی که با شماره تلفن ١۴٢٠ تماس می گیرند و مسئله و سئوال خود را مطرح می کنند، کاربر اطلاعات موردنیاز را از تماس گیرنده دریافت و پاسخ را ارائه می کند.
مواردی که نیاز به بررسی تخصصی داشته باشد، پیگیری و نتیجه به مخاطبان پیامک و یا ایمیل می شود.
همچنین، مخاطبان سازمان تامین اجتماعی در تمام ساعات شبانه روز از طریق پیام صوتی با مرکز ارتباطات مردمی این سازمان می توانند در ارتباط باشند .
۱۴۲۰به سئوالات بیمه شدگان، مستمری بگیران و کارفرمایان پاسخ می دهد
مرکز ارتباطات مردمی سازمان تامین اجتماعی؛ به سئوالات و مسائل بیمه شدگان، بازنشستگان، مستمری بگیران و کارفرمایان پاسخ می دهد.
جاوید
سلام، می خواستم بدونم علت واریز نکردن یارانه نقدی مهر ماه سال ۹۷ مستمری بگیران کمیته امداد امام چی بوده؟؟ آیا یارانه نقدی مددجویان کمیته امداد قطع شده؟