مدیر برنامه ریزی اتحادیه ICA-AP اعلام کرد:

ارتباطات ارزشمندی بین نمایندگان بخش تعاون کشورها برقرار کردیم

ساوی تیری سینگ مدیر برنامه ریزی اتحادیه ICA-AP با بیان اینکه نمایندگان بیش از 30 کشور در سیزدهمین اجلاس بین المللی تعاون در آسیا و اقیانوسیه حضور داشتند گفت:  توانستیم ارتباطات ارزشمندی را بین نمایندگان بخش تعاون در کشورهای مختلف برقرار کنیم. به گزارش پايگاه خبري اتاق تعاون ايران، ساوی تیری سینگ مدیر برنامه ریزی اتحادیه بین المللی تعاون در منطقه آسیا پاسفیک ICA/AP در مراسم بازدید از  پروژه بازار بزرگ ایران گفت: بهترین راه برای اینکه تعاونی ها بتوانند در ایران پیشرفت کنند این است که تجربیات تعاونی های کشورهایی نظیر کره جنوبی و ژاپن استفاده کنند. وی با…

جمعه, 9 آذر, 1397 :: 15:54

کد خبر : 19660

ساوی تیری سینگ مدیر برنامه ریزی اتحادیه ICA-AP با بیان اینکه نمایندگان بیش از ۳۰ کشور در سیزدهمین اجلاس بین المللی تعاون در آسیا و اقیانوسیه حضور داشتند گفت:  توانستیم ارتباطات ارزشمندی را بین نمایندگان بخش تعاون در کشورهای مختلف برقرار کنیم.

به گزارش پایگاه خبری اتاق تعاون ایران، ساوی تیری سینگ مدیر برنامه ریزی اتحادیه بین المللی تعاون در منطقه آسیا پاسفیک ICA/AP در مراسم بازدید از  پروژه بازار بزرگ ایران گفت: بهترین راه برای اینکه تعاونی ها بتوانند در ایران پیشرفت کنند این است که تجربیات تعاونی های کشورهایی نظیر کره جنوبی و ژاپن استفاده کنند.

وی با بیان اینکه ۴۱ درصد از گردش مالی کره جنوبی در بخش تعاون است، افزود: بهترین روش سرمایه گذاری این است که سرمایه‌گذاران با محوریت بخش تعاون به ویژه اتاق تعاون ایران وارد مذاکرات سرمایه گذاری در سطح بین المللی شوند.

مدیر برنامه ریزی اتحادیه بین المللی تعاون در منطقه آسیا پاسفیک با بیان اینکه در جهان یک میلیارد نفر عضو تعاونی ها هستند، این بخش از اقتصاد را یک ظرفیت بزرگ برای اقتصاد دنیا برشمرد و گفت: بخش غیر دولتی تعاون در هر کشوری بخش مهمی را در اقتصاد آن کشور ایفا می کند که انتظار می رود در ایران نیز با حمایت و توجه بیشتر به این بخش، بخش تعاون، توسعه پیدا کند.

وی با اشاره به میزبانی خوب ایران از برگزاری سیزدهمین اجلاس بین المللی تعاون در منطقه آسیا-اقیانوسیه گفت: خوشبختانه با توجه به اینکه نمایندگان حدود سی کشور در این اجلاس حضور داشتند توانستیم ارتباطات ارزشمندی را بین نمایندگان بخش تعاون در کشورهای مختلف برقرار کنیم.

مدیر برنامه ریزی اتحادیه بین المللی تعاون در منطقه آسیا پاسفیک تاکید کرد: در حاشیه این اجلاس مذاکرات و توافقات خوبی بین نمایندگان بخش تعاون کشورهای مختلف رد و بدل شد و امیدواریم این مذاکرات بتواند منجر به توسعه تعاون در دنیا شود.

نظرات

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

::: تمام حقوق این سایت متعلق به اتاق تعاون ایران می باشد :::.