دوره جامع آشنایی با نقش دیجیتال مارکتینگ بین المللی در صادرات، بهمن ماه ۱۴۰۲ در اتاق تعاون ایران برگزار می شود.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اتاق تعاون ایران، دوره جامع آشنایی با نقش دیجیتال مارکتینگ بین المللی در صادرات از ۸ بهمن ۱۴۰۲ از ساعت ۱۴ الی ۱۶ در چهار جلسه همراه با ارائه مدرک فنی و حرفه ای، در اتاق تعاون ایران برگزار خواهد شد.
محتوای این دوره شامل واکاوی مفاهیم صادرات، بازرگانی بین المللی و دیجیتال مارکتینگ، استراتژی های صادراتی، بازتعریف و کاربست ها، مولفه های بازاریابی دیجیتالی پویا، تحقیقات بازاریابی دیجیتال و صادرات الکترونیک همراه با کاوش ابزارهای کاربردی دیجیتال مارکتینگ و نقش آنها در توسعه ی صادرات، برندسازی و تبلیغات با بهره گیری از دیجیتال مارکتینگ، مدیریت ارتباط با مشتریان از طریق دیجیتال مارکتینگ، هوشمندی کسب و کار و توسعه صادرات، شبکه های اجتماعی و توسعهء صادرات، چالش ها و فرصت های توسعه صادرات با استفاده از دیجیتال مارکتینگ و سازوکارهای توسعه صادرات با استفاده از دیجیتال مارکتینگ می باشد.
گفتنی است فرشید خانجانیان مدرس این دوره خواهد بود.
https://iccnews.ir/?p=60671