وبینار آموزشی مدیریت ارتباط با مشتری ۲۹ خردادماه با آموزش ۶ سرفصل در اتاق تعاون ایران برگزار می شود.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اتاق تعاون ایران، وبینار آموزشی مدیریت ارتباط با مشتری با سرفصل های انواع مشتریان پیش روی سازمان و روابط با آنها، تشریح پرسونای مشتری و اهمیت توجه به آن، تشریح مدل های کلیدی مدیریت ارتباط با مشتری، سفر مشتری و مدیریت تجربه مشتری، ابزارهای و روش آگاهی از نظرات مشتریان و کارکنان و توصیه هایی برای بهبود شرکت و روابط با مشتریان در بازارها، از روز ۲۹ خردادماه از ساعت۱۴ الی ۱۶ به مدت چهار جلسه در اتاق تعاون ایران برگزار می شود.
گفتنی است، دکتر کامبیز حسین خانی طهرانی مدرس این دوره است.
https://iccnews.ir/?p=52586