دومین نمایشگاه و کنفرانس بین المللی صنعت نمایشگاهی از ۲ تا ۵ اسفند سالجاری در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران برگزار می شود.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اتاق تعاون ایران، فرهنگ سازی، به روز رسانی و اصلاح ساختار صنعت نمایشگاهی، افزایش سطح فعالیت های تجاری و سرمایه گذاری در عرصه صنعت نمایشگاهی و حمایت از ایجاد بستر نوین فعالیت های نمایشگاهی، بستر سازی لازم برای ارائه حداکثری ظرفیت ها و توانمندی های شرکتهای فعال در صنعت نمایشگهای کشور، آموزش و اطلاع رسانی به جهت بالا بردن سطح علمی دستاندرکاران صنعت نمایشگاهی و ایجاد بستر تعامل و همکاری های بیشتر در صنعت نمایشگاهی کشور از مهمترین اهداف این نمایشگاه اعلام شده است.
براساس این گزارش، گروه های کالایی دومین نمایشگاه و کنفرانس بین المللی صنعت نمایشگاهی شامل سایتداران و شرکت های دارای فضای نمایشگاهی، برگزارکنندگان نمایشگاه ها و همایش های بین المللی، غرفهساز سیستم های مدولار ویژه، غرفه ساز غرفه های خاص با احجام خاص، ارائه دهندگان خدمات تبلیغات نمایشگاهی، ارائه دهندگان خدمات طراحی و حجم سازی و ارتباط تصویری، ارائه دهندگان خدمات مسافرتی و تورهای نمایشگاهی، تولیدکنندگان مواد اولیه غرفه سازی، تولیدکنندگان تجهیزات غرفه آرایی، مشاوران و طراحان دکوراسیون نمایشگاهی، تولیدکنندگان تجهیزات نورپردازی، ارائه دهندگان خدمات حمل و نقل نمایشگاهی، مدیا و تجهیزات اطلاع رسانی، مراکز اطلاع رسانی، مراکز اطلاع رسانی و بازاریابی نمایشگاهی، ارائهدهندگان خدمات سخت افزار و نرم افزار کامپیوتری، ارائه دهندگان کترینگ و خدمات پذیرایی، اتحادیهها و انجمنهای مرتبط و مطبوعات و صنایع وابسته می شود.
https://iccnews.ir/?p=21880