در گفتگوی رادیویی با رادیو اقتصاد تشریح شد؛

بررسی ثبت تغییرات تعاونی ها در گفتگوی رادیو اقتصاد با دبیر کل اتاق تعاون

ثبت تغییرات تعاونی ها توسط تعاونی ها،  در یک گفتگوی رادیویی  با ماشااله عظیمی دبیر کل اتاق تعاون و حمید کلانتری معاون تعاون وزارت تعاون،  مورد بحث و بررسی قرار گرفت. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اتاق تعاون ایران،  بخشنامه استقلال تعاونی ها برای ثبت تغییرات از سوی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور صادر و به بخش تعاون ابلاغ شده است. لازم به اشاره است، در اجرای تکالیف مقرر در ماده 57 قانون رفع موانع تولید رقابت پذیر و به استناد مصوبه هیات مقررات زدایی و تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار، ادارات ثبت شرکت ها صرفا در خصوص…

یکشنبه, 6 آبان, 1397 :: 15:28

کد خبر : 18429

ثبت تغییرات تعاونی ها توسط تعاونی ها،  در یک گفتگوی رادیویی  با ماشااله عظیمی دبیر کل اتاق تعاون و حمید کلانتری معاون تعاون وزارت تعاون،  مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اتاق تعاون ایران،  بخشنامه استقلال تعاونی ها برای ثبت تغییرات از سوی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور صادر و به بخش تعاون ابلاغ شده است.
لازم به اشاره است، در اجرای تکالیف مقرر در ماده ۵۷ قانون رفع موانع تولید رقابت پذیر و به استناد مصوبه هیات مقررات زدایی و تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار، ادارات ثبت شرکت ها صرفا در خصوص درخواست ثبت تاسیس شرکت های تعاونی، اتحادیه ها و اتاق های تعاون، ملزم به اخذ از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی خواهند بود.
لازم به اشاره است، تعاونی ها در رابطه با درخواست تغییرات، ضرورتی به اخذ مجوز از وزارت مذکور ندارند.

 

نظرات

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

::: تمام حقوق این سایت متعلق به اتاق تعاون ایران می باشد :::.