مدیرکل دفتر ترویج تجارت سازمان توسعه تجارت ایران گفت: دوازدهمین دوره نمایشگاه آسانسور و پله برقی ظرفیت های خوبی در حوزه تولید و خدمات مهندسی دارد تا در قالب فرایند رویداد به نمایشگاه های بین المللی متصل شود.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اتاق تعاون ایران، محمود بازاری در حاشیه دوازدهمین نمایشگاه آسانسور از ۲۳ تا ۲۶ تیرماه اظهار داشت: سیاست های کلان سازمان توسعه تجارت در حوزه نمایشگاه ها، رعایت استانداردهای بین المللی نمایشگاه ها و توسعه صادرات با استفاده از ظرفیت کشورهای همسایه است.
مدیرکل دفتر ترویج تجارت سازمان توسعه تجارت ایران افزود: برنامه ریزی سازمان توسعه تجارت، تقویب بخش نمایشگاه بین المللی است تا هر چه بیشتر از کمی و کیفی توسعه یابیم.
وی با بیان اینکه ارتباط های خوبی با سایت های نمایشگاهی کشورهای منطقه ای برقرار کرده ایم گفت: تعاملات و مشارکت های خوبی با کشورهای جهان صورت گرفته است تجار و تولیدکنندگان از نمایشگاهای مختلف کشورمان بازدید می کنند و ما در این نمایشگاه بین المللی به معرفی ظرفیت ایران می پردازیم.
وی ادامه داد: اتاق تعاون یکی از مجری های موفق این سازمان در برگزاری نمایشگاه هاست که در همین رابطه ارتباطات با نمایشگاه ها در سطح بین المللی صورت گرفته است.
بازاری با تاکید بر اینکه محور و رویکرد اصلی سازمان توسعه تجارت، تقویت و توسعه صادرات است گفت: شرکت ها و تولیدکنندگان از قبال صادرات می توانند رشد تولیدات را افزایش دهند که این امر منجر به رشد پایدار تولید و اشتغالزایی در کشور می شود.
وی ابراز داشت: ارتباطات بین المللی در سطوح نمایشگاهی بسیار مفید است کشورهای هدف و منطقه با این ظرفیت ها آشنا شوند و ارتباط و روابط چند جانبه تجاری شکل بگیرد.
مدیرکل دفتر ترویج تجارت سازمان توسعه تجارت ایران با اشاره به اینکه شاهد افزایش تعداد شرکت کنندگان در نمایشگاه آسانسور هستیم گفت: بعد از دوره گذری که از کرونا داشتیم وضعیت خوبی را در نمایشگاه بین المللی تهران شاهد هستیم مشارکت کنندگان داخلی و خارجی استقبال خوبی می کنند.
https://iccnews.ir/?p=58326