به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اتاق تعاون ایران، در این گزارش با مسئولان شرکت های بهران، گروه صنعتی مگا و ایمن موتور فرشباف گفتگو کردیم.
توان رقابت با برندهای اروپایی را داریم
رئیس هیات مدیره شرکت آسانسور و پله برقی بهران، با اشاره به تولیدات ۹۰ درصدی محصولات در داخل بیان داشت: صفر تا ۱۰۰ محصولات تولیدی شرکت در داخل است و ما در این صنعت توان رقابت با برندهای اروپایی را داریم.
شاکری ادامه داد: استقبال از نمایشگاه بسیار چشم گیر بود و آخرین دستاوردهای صنعت آسانسور، پله برقی و بالابرها در این نمایشگاه معرفی شد.
وی افزود: محصولات ما به تمام کشورهای همجوار صادر می شود.
تلاش برای دسترسی به بازارهای منطقه
مدیرعامل گروه صنعتی مگا نیز در گفتگوی اختصاصی با پایگاه خبری اتاق تعاون ایران ابراز داشت: نمایشگاه ها در تمام دنیا از ابزارهای توسعه صنعتی است و پتانسیل های پنهان هر صنعت مشخص می شود .
اشتیاقی ادامه داد: در نمایشگاه ها با توجه به پتانسیل های بالا، بازارسازی برای همه تولیدکننده ها اتفاق می افتد.
وی افزود: در نمایشگاه های تخصصی با مخاطب خاص ارتباط مستقیم ایجاد می شود که تاثیر بسزایی در گسترش تعاملات تجاری دارد.
اشتیاقی با ابراز رضایتمندی از هماهنگی های اتاق تعاون ایران در برگزاری این نمایشگاه تخصصی، خاطر نشان کرد: پتانسیل صادراتی از دیگر مزیت های این نمایشگاه ها ست و ما برای دسترسی به بازارهای منطقه تلاش می کنیم.
باید به تولیدکنندگان داخلی فرصت داد
فرشباف مدیرعامل شرکت ایمن موتور نیز در گفتگو با پایگاه خبری اتاق تعاون ایران با اشاره به توان رقابتی با محصولات خارجی بیان داشت: باید به تولیدکنندگان فرصت داد چراکه محصولات ایرانی نسبت به کالای خارجی کیفیت بهتری دارند.
این فعال اقتصادی با ابراز رضایتمندی ازعملکرد اتاق تعاون ایران به عنوان برگزارکننده این نمایشگاه خاطر نشان کرد: نمایشگاه امسال نسبت به دوره قبل از سطح بالاتری برخوردار بود و فضای مناسبی را برای رایزنی ها و گفتگو با فعالان اقتصادی در اختیار تولیدکنندگان قرار داد.