دوره آموزشی استراتژی تولید محتوای روابط عمومی در شبکه های اجتماعی، از سوم تیرماه در ۴جلسه دو ساعته برگزار بصورت آنلاین در اتاق تعاون ایران می شود.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اتاق تعاون ایران، مهمترین سرفصل های این دوره شامل ویژگی های نوشتن در محیط دیجیتال، قواعد جهانی آنلایننویسی، الگوی خواندن صفحات وب، راههای ارتقای سایتهای سازمانی، استراتژی تولید محتوا و اجزای آن، انتخاب موضوع محتوا، پیدا کردن کلمات کلیدی اصلی، انتخاب ساختار و فرمت مناسب برای محتوا، انتشار محتوای مناسب، بهینه سازی محتوا براساس قوانین سئو، پروموت و انتشار محتوا، آنالیز و تجریه و تحلیل محتوای منتشرشده، افزایش بازاریابی محتوا و انواع شبکههای اجتماعی و معروفترین آنها بین ایرانیها می باشد.
گفتنی است، علیرضا کتابدار؛ دکترای علوم ارتباطات مدرس این دوره خواهد بود.
https://iccnews.ir/?p=61582