هفتمین کنفرانس حرفه ای گرایی در روابط عمومی با حضور جمع بیشماری از مدیران، صاحب نظران و علاقهمندان این رشته و با مشارکت جمعی از وزارت خانه ها، سازمان ها و اصحاب مطبوعات، برگزار شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اتاق تعاون ایران، هفتمین کنفرانس حرفه ای گرایی در روابط عمومی با حضور جمع بیشماری از مدیران، صاحب نظران و علاقهمندان این رشته و با مشارکت جمعی از وزارت خانه ها، سازمان ها و اصحاب مطبوعات، برگزار و مقالات دیجیتال مارکتینگ در روابط عمومی، برندشخصی و رسانه های اجتماعی، الگوی کاربردی مدیریت شایعات فضای مجازی، نقش موبایل مارکتینگ در بازاریابی دیجیتال موفق ارائه شد.
همچنین در این سمینار پنل های تخصصی با موضوع استراتژی ایجاد و هدایت موج خبری، بازنده های روابط عمومی در سال گذشته چه کسانی هستند؟، مهندسی محتوای ارزشمند و جایگاه برند شخصی مدیران روابط عمومی و برند سازمانی ارائه شد.
سیدغلامرضاکاضمی دینان رئیس شورای سیاست گذاری کنفراس حرفه ای گرایی در روابط عمومی، در گفتگو با پایگاه خبری اتاق تعاون ایران با اشاره به اهداف برگزاری این کنفرانس اذعان داشت: این کنفرانس ها می تواند برای ارتقای جایگاه روابط عمومی بسیار ارزشمند محسوب شود.
وی ادامه داد: مشکل امروز ما این است که بسیاری از مدیران هنوز در خصوص جایگاه روابط عمومی اطلاعی ندارند و برگزاری این کنفرانس ها می تواند این خلا را پر کند.
کاظمی دینان ابراز داشت: مدیران باید بدانند اگر در سازمان ها، روابط عمومی متخصص، توانمند و دانا باشد، سازمان را با کمترین هزینه به اهداف می رساند.
محسن حاج محمدی سرپرست روابط عمومی اتاق تعاون ایران نیز در حاشیه کنفرانس حرفه ای گرایی در روابط عمومی بیان داشت: نقش و جایگاه روابط عمومی ها با رویکردهای نوین در دهکده جهانی، سازمان ها را به سوی مدیریت ناب سوق می دهد.