در ادامه همکاری های گذشته، اتاق تعاون ایران و آژانس همکاریهای بین المللی ژاپن در راستای اهداف توسعه همکاریها با آن کشور، دوره ای دو روزه با محوریت ” مدل کایزن” در اتاق تعاون ایران برگزار شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اتاق تعاون ایران، این مدل ها برای حل چالش های حوزه کاری، درون سازمانی و میان سازمانی با استفاده از راهکارهای بسیار ساده، سطحی و بدون هزینه جهت افزایش بهره وری کارکنان و نیروی کار بود.
در واقع کایزن که به معنای بهبود مستمر یا تغییرات دائم برای رسیدن به نتایج بهتر است و اصطلاحی به نام ” روح کایزن” که بر بهبود مستمر فرایند تولید و مدیریت کسب و کار متمرکز است، آموزش می دهد که چگونه با اولویت بندی، دسته بندی و برنامه ریزی و حذف غیرضروریات؛ از دوباره کاری و اتلاف وقت و انرژی پرهیز کنیم. براساس این سیستم، تغییرات مثبت کوچک و مداوم می تواند پیشرفت ها و موفقیت های قابل توجهی ایجاد کند.
این دوره به صورت آنلاین در اتاق تعاون ایران برگزار و مقرر شد در ادامه این همکاریها، بتوان از ظرفیت، آموزش مدل های موفقث ژاپنی برای سایر فعالان بخش نیز بهره گرفت.
https://iccnews.ir/?p=56747