تازه های خبری

مقالات مرتبط

پایش محیط کسب و کار بخش تعاون منتشر شد ۲۹ اردیبهشت, ۱۴۰۳ شانزدهمین دوره ماهنامه طرح‌های آماری اتاق تعاون ایران منتشر شد ۲۹ اردیبهشت, ۱۴۰۳ برگزاری نشست هم اندیشی روسا و برخی از مدیران عامل اتحادیه ها با رئیس اتاق تعاون ایران در مشه ۲۸ اردیبهشت, ۱۴۰۳ ضرورت همبستگی بخش های مختلف تعاون در جهت تحقق شعار ۱۴۰۳ ۲۷ اردیبهشت, ۱۴۰۳ فراخوان مقاله هجدهمین کنفرانس تحقیقاتی اتحادیه بین‌المللی تعاون آسیا و اقیانوسیه ۲۴ اردیبهشت, ۱۴۰۳
نظرات

پاسخ به تهرانی لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. 1

    تهرانی

    سلام در عصر تبادلات سریع بازرگانی در حوزه بین‌المللی و ضرورت استفاده حدّاکثری از فرصت‌های موجود و دامنه وسیع رقابت‌ها و تنگناهای فراراه فعالین اقتصادی کشور اهتمام به امر مذاکره مبتنی بر بنیان‌های نوین علم بازاریابی در کنار ارتقا کیفی و رقابت پذیر کالاها و خدمات صادراتی می‌تواند نقش موثری درگسترش دامنه نفوذ به بازارهای هدف داشته باشد که توجه اتاق به این مهم امری پسندیده و مفید است که باید به یک دوره ختم نشده و به حدّ نیاز تکرار شود البته به شرطی که مدیران بخش بازاریابی و صادرات بنگاه‌های نیز وقت و حوصله کافی و جدّی به این امر اختصاص دهند. علی برکت الله

    پاسخ

::: تمام حقوق این سایت متعلق به اتاق تعاون ایران می باشد :::.